Saturday, August 5, 2017

Salvequick EXFOLIATING SOCKS






Dugo sam razmisljala da li staviti ovaj post ali voljela bi da osobe koje imaju isti problem mogu vidjeti nesto sto bi im mozda moglo pomoci. Uglavnom ovaj proizvod sam dobila, a cijena mu je oko 40,-KM.

Prije upotrebe potrebno je noge staviti u mlaku vodu sat-dva. Nakon toga obuci ove carape i dobiju se neke trakice da stegnete te carape da ne spadaju, a preko toga se moze staviti prave carape, da to malo sve se obavije oko noge. Nakon 60 ili 90min skinuti carape i oprati noge. I onda bom cekati da se noge pocinju guliti. Ovdje sam vam napisala dane a i datume pa da znate kad sam koritila i kad je pocelo da se guli koza.


Dan 1. Datum: 15.5.2017








Dan 4. Datum: 19.5.2017




Dan 5. Datum: 20.5.2017




Dan 6. Datum: 21.5.2017




Dan 7. Datum: 22.5.2017




Dan 8. Datum: 23.5.2017





Dan 11. Datum: 26.5.2017



Moje noge su definitivno tezak slucaj, tako da vam mogu reci da nisam bas rijesila slucaj, mozda i jer nisam dovoljno drzala u vodi noge prije koristenja ovih carapa. Bolje jeste ali nije sad ono skroz kao u bebe noge.


Sta mislite o ovom proizvodu?

Da li i vi imate probleme sa zadebljanom kozom na nogama?

XOXO

No comments:

Post a Comment