Friday, August 4, 2017

new in #8



U CM-u su stigle nove Depend trepavice, koje su i ljepse nego stare, a i u novoj ambalazi dolaze. Ja sam uzela model ELIN. Ove trepavice cesto mozete uzeti na snizenju, i ja sam svoje platila 3,90-KM. A inace su oko 5,-KM. Stiglo je jos noviteta kao sto su ona spravica za stavljanje umjetnih trepavica, onda cetkica sa dvije strane i makazice za obrve.


Cijena kineskih umjetnih trepavica je 1,-KM.


Moje omiljene Selective ampule za kosu cijena oko 3,-KM.




Cijena: 3,25-KM.




Biona kokosovo ulje 8,95-KM.




SunDance krema za lice poslje suncanja 2,75-KM.





Cijena: 2,95-KM.



Cijena: 3,50-KM.






  
Trebala mi je neka kremica moju suhu kozu pa sam uzela ovu Ziaja od nevena kremu koja je odlicna i prelijepo mirise, a nije vise od 5,-KM.




REVUELE BLACK MASK.Bas sam dugo htjela isprobati crnu masku za mitisere, i onda neki dan ugledam u Bingu, a nakon toga sam vidijela da istu mozete naci i u Didaco. Uglavnom nije bas najintenzivnija crna maska, ali je dobra, i lako se da skinuti, ako bas lijepo nanesete, i ako cekate da se dobro osusi. Uglavnom okej je.

Cijena ove maske je: 5,20-KM.


ALVERDE CETKA ZA EYELINER koju sam pronasla u onoj kutijici gdje su snizeni proizvodi. 
Cijena: 2,25-KM.


Fvorit ljeta je ova Afrodita marmelada koju sam vec do pola potrosia. Divna stvar za suncanje koja osim sto ti omogucava bronzanu preplanulot isto tako i njeguje kozu. Nema spf faktor.

Cijena na snizenju: 11,70-KM.



Dugo sam htjela kupiti regenerator u spreju i konacno sam se odlucila za ovaj Loreal Elseve arginine resist double elixir. Za sad mi je super. Kupila sam ga na snizenju za : 5,65-KM. On takodje stiti kosu od toplote, i koristim ga i na mokroj i na suhoj kosi.



Garnier Ultra doux avocado oil and shea butter linija je super, samo mi fali sampon i kolekcija je citava. Uglavom regenerator je vrh, pa sam odlucila uzeti i masku jer je na snizenju i platila sam je samo 6,15-KM. Za sad je super.



Moj omiljeni gel za umivanje lice i skidanje sminke. Pored toga miris mu je predivan.

Cijena: 10,55-KM.




Koju god micelarnu da kupim, uvijek se vratim ovoj Garnier dvofaznoj micelarnoj jer najbolje skida makeup. Cijena na snizenju: 9,80-KM.



cijena: 2,35-KM.



BALEA TEINT PERFECTION OSVJEZAVAJUCI SPREJ ZA LICE. Ono sto me odbija od koristenja ovog proizvoda je to sto kad nanosim na nasminkano lice ovaj sprej, nekako ovaj rasprsivac ne radi kako treba i bude pjene na licu, uglavnom grozno je, pa cu mozda samo koristiti za  ''osvjezavanje''. Nazalost jedan fail proizvod.
Cijena: 4,95-KM.


I za kraj dva super ljetna proizvoda haha:


Korneti za sladoled 0,55-KM.





Kasika za sladoled 1,35-KM.


Uskoro haul iz Njemacke, a do tad 

XOXO

2 comments:

  1. a gde si uzela kineske trepavice?😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa kod nas u gradu imaju dvije kineske prodavnice, pa sam tu kupila =)

      Delete