Thursday, August 24, 2017

Munich, Germany

Prvo haul post, a onda zapravo fotografije grada jea, vidi se sta je bitnije. Uglavnom isla sam poslovno tu prosli mjesec, nisam dugo bila, tako da nisam toliko ni slikala, ovo je sve onako u prolazu. 



Ovo je prva slika, jer dok sam bila tu bila je kisa, a u Bosni je bilo 40 stepeni, i toliko mi je prijalo ovo vrijeme, i sreca pa sam imala toplu robu, i nije mi bilo hladno, i uzivala sam u kisi, bez kisobrana. =D 




Nesto sto "svi" slikaju i gdje se "svi" slikaju.








Mama i djecak.





Romantika kraj rijeke.





Ovo mi je omiljena fotografija.






I sta se jelo tih dana. 
(ispod)




Nadam se da vam se svidja post.

Do iduceg posta 

XOXO

1 comment:

  1. Pocela si raditiii :D svaka cast, nadam se da ces i ovdje naci dobar posao, a ako ne, uvijek mozes vani otici XD Super su slike, Minhen je prelijep grad

    ReplyDelete