Monday, January 9, 2012

"Rap"usine

U prvoj godini fakulteta, zivjela sam u mjestu koje se zvalo Repusine, i koje je bilo blizu fakulteta. Imala sam  puno za uciti, i crtati graficke, ali i nasla sam vremena za zabavu. Cesto sam razmjestala stvari u sobi, jer nisam htjela gledati uvijek sve na istom mjestu, volim promjene. U stanu sam imala tepihe koje sam donjela od kuce. Pa sam se i nekako osjecala kao kod kuce. Bilo je predivno, kao da zivim u nekom hotelu. Bilo nas je oko 15 djevojcica, i svaka je imala svoju sobu. Mama uvijek kaze, ako i ne zavrsis fakultet bar ces steci neko iskustvo. Npr. morala sam se sama brinuti o nekim stvarima, praviti hranu, cistiti, jednostavno zivjeti sam daleko od roditelja. Tako da je studiranje koliko god bilo tesko jedno fino iskustvo, koje bi svakome preporucila. A i ja sam uvijek voljela skolu i ucenje. 
A ovo je slika nekoliko od mojih bivisih cimerki:

1.SUZANA
2.JASNA
3.SEIDA
             4.SANELA-The Model
5.ALDIJANA
6.MIDHETA
7.AJLA
I bile su jos: Sedina, druga Suzana, Harisa... Poslje u drugoj godini su tu zivjeli i momci i djevojke i onda je bilo puno svadje i problema, i sve se raspalo. Sada tu zive neki radnici iz Turske. Nadam se da im je lijepo kao sto je nama bilo. Nekad.
A ovo je moj najdrazi cimer MIKI : 
Sad on studira u Banja Luci, i ide mu dobro. Bolje nego u Bihacu.

A ovo sam je u tom stanu gdje sam provale najljepse studentske dane...eehhh Nemam slike stana bez mene, hahah, pa sam stavila ove. 






Tako je nekad bilo uredjeno, zavjese na kojem je CIRKUS, lijepi mali ormari, i puno stvarcica na njemu, nekako sareno, ali za mene predivno. I uspomene od prijateljica.

2 comments: