Friday, January 27, 2012

If You're A Strong Female You Don't Need Permission

Jutros sam ustala oko 9h, da idem na stanicu, po neke papire za ispit koji imam sutra, sto mi je mama poslala, i bezveze sam otisla, jer je mama poslala pogresne papire. Poslje sam otisla na faks, i nisam nista rijesila, jer nije bilo moje prijavnice, tako da cu tek na iduci rok moci upisati ocjenu iz Elastostatike 2. Na faksu sam srela Najdu, pa smo ja ona Emina, i Amra isle na kahvu u KING. Nakon toga sa prof.Kalic na kahvu, on je bio u Bihacu jer je isao na neki seminar. I poslje te kahve, otisla sam na jos jednu sa Dzenitom, a nakon Dzenite i sa Admirom. Tako da sam sad mrtva umorna. HAHA
 Dzenita <3
Dzenita i Deno (njen momak)

Od toliko kahva nisam jela cijeli dan..tako da sam za veceru pravila rizu. =)





                                           Zid u jednoj zgradi

                                                    Bihac

                                             


Sutra imam dva ispita. Masinski elementi 2 i Mehanika fluida, jedno cu da polozim a to drugo ne, jer nisam vjezbala. A i tesko je.

2 comments: