Monday, January 9, 2012

24 Hours

Danas sam opet bila na instrukcijama, ovaj put sam imala dva casa. Profesor mi je link za jednu jako korisnu stranicu, koja je od velike pomoci nama matematicarima http://www.wolframalpha.com/ . Tu se moze napisati  zadatak , pa dobijes rjesenje, i postupak. Jako dobra stranica.Ali ne samo za matematicare, vec i za fizicare, geograficare, inzenjere, i tako dalje. Zasto toga nije bilo i prije kad sam isla u osnovnu ili srednju, a mozda je i bilo, a nisam znala. Sinoc sam opet deaktivirala facebook profil, tako da mora proci 24h da opet mogu uci na facebook. Kako me to smara, ali nekako je i lijepo bez facebook-a, jer je facebook samo gubljenje vremena. =)







Selma voli kada stavim ovo na web cam kad se gledamo, pa se ona smije cijelo vrijeme. Ovo su ti specijalni efekti:
HAHA bas je strasno.

No comments:

Post a Comment