Saturday, January 28, 2012

Life is hard, but math is harder

Nema jos rezultata iz Masinskih elemenata 2 , ali iz matematike sam pala ispit. Imala sam 30 bodova od 60. Ah joj. Drugi put cu bolje uraditi i poloziti. Danas cu se odmoriti , a sutra cu da pocnem vjezbati, pa sve do utorka , kad i pocinje drugi rok.
Neki dan je y imao rodjendan ,pa mu je x kupio E-Cigarette, aaa kako je to cool. Dim ima miris kao neko voce.
 I dobijes punjac, pa kada se potrosi, moras napuniti cigarette, ili zamjeniti filter.

Morat cu ovo nauciti, kako se radi, da  sve boje budu na svom mjestu. Cula sam da je jedan momak to naucio, gledao je puno snimaka na youtube. I poslje kad je naucio, pravio se vazan, i kada bi god vidio kod nekog ovako sarenu kocku, slozio bi je za 2 minute.




Hahaha , u prvoj godini studiranja, sam mnogo ljudi upoznala, i mnogo toga naucila. Tako sam jednom vidjela da moja cimerka jede sendvic, sa pastetom i majonezom. Hahah, bilo je smijesno, al je stvarno ukusna kombinacija, a neko i na to sve stavi CHIPS, al to je vec pretjerivanje. Ali kako ko voli.

I danas sam dosla kuci u Sanski Most, pa cu opet u cetvrtak u Bihac. Ovo je mama napravila, kuhani kukuruz. To nisam jela dugo. Tako je ukusno zajedno sa margarinom. 

No comments:

Post a Comment