Sunday, December 21, 2014

Putovanja / Jajce , Boracko jezero, Jablanica , Travnik , Blagaj

Nekome nece biti zanimljiva ova hrpa slika, a nekome hoce , uglavnom ljetos smo malo obilazili gradove u Bosni i Hercegovini, usput, jer smo trebali ici na vjencanje (ima post na blogu) u Blagaj. Tako da cu vam napisati gdje smo sve bili, i staviti slike, koje sam uspjela uslikati. Desila se i mala nezgoda, jer sam pala dok sam trcala i vikala bratu: ''Haj me uslikaj,haj me uslikaj'' , nije mi bas smjesno, ali moja cijela familija i komsije me zezaju zbog toga, -.- 


Prvo krecem sa slikama u Jajcu: 














Pa onda malo u Jablanicu, u posjetu muzeju ''Bitka za ranjenike na Neretvi: 






Onda malo lijepog Mostara: 




Pa Travnik: 







Boracko jezerooo: 



Pa malo Blagaja: 









Jeste vi bili na nekom od ovih mjesta , i sta vam se najvise svidjelo? 



3 comments:

  1. Bosna je tako lijepa :)
    baš mi se sviđaju tvoji putopisni postovi. i super ti je boja kose:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na ovako lijepom komentaru, jeste bas je lijepa Bosna,
      hvala puno =D
      <3

      Delete