Sunday, December 14, 2014

Chia sjemenke



Chia sjemenke sam koristila prije nego sto su dosle kod nas. Jedino mjesto gdje sam vidjela da ih ima kupiti je DM, i cijena im je 14,10-KM za 180g chia sjemenki, znam da izgleda malo, ali kako je dovoljna jedna kasicica (bar ih ja tako koristim) na dan. 
Ja kad sam cula da je zdravo , i dobro za kosu, (cim se spomene da je dobro za kosu) to odmah moram probati. 



Ja ih  koristim tako da uzmem jednu cajnu kasicicu i tako ih zvacem u ustima. Jeste da postanu nekakve kao zele u dodiru sa vodom, ali to mi nije problem. Prvi put jeste bilo malo cudno, ali navikla sam se na taj ukus i osjecaj u ustima. 



Jednom sam probala tako da ih natopim u vodu, pa pijem, e to je vec malo drugacije, kao sto rekoh kao zele je, i jedva progutam, malo je gadno. 

Nacin na koji ga jos koristim je da ga dodam u musli sa jogurtom , bananama i ostalim vocem, i jos nekim sjemenkama, tad je fino, kao i ako nemate blender mozete kupiti vocni jogurt pa ga pomijesati sa kasicicom chia sjemenki, ili zgnijeciti bananu i staviti sjemenke. Uglavnom sami mozete naci razne nacine kako da ih koristite. 







Chia sjemenke koje sam ja kupila su od Biona & Beyond. Zemlja porijekla je Cile. A rok upotrebe je do 12.11.2015. 


Lijepo je upakovano, ali proiizvod morate kupiti da bi mogli procitati koju rijec o proizvodu, sto je mana, ali ja cu vam napisati sta pise: 

Chia sjemenke nose epitet superhrane jer su veoma bogate  omega-3 masnim kiselinama, antioksidansima, vlaknima, kalcijumom , gvozdjem i proteinima. Chia po kolicini vitamina i minerala premasuje mnoge druge poznate izvore hranjljivih tvari:sadrzi dvostruko vise kalija nego banane , tri puta vise antioksidansa od bobicastog voca , pet puta vise kalcija od mlijeka... One takodje sadrze i mnoge druge vitamine B-skupine , s izuzetkom B12. Chia sjeme je vrlo blagog i prijatnog okusa , a najjednostavniji nacin je sa sjemenke izblendujete za neki smoothie , ili da ih stavite u neku vitaminsku , laganu salatu , a mozete ih jesti i same. Prije koristenja Chia sjemenke natopite u vodi ili nekoj drugoj tecnosti najmanje 10 minuta (mozete i preko noci).Energetska vrijednost na 100g proizvoda je : 490 Kcal


Chia sjemenke imaju: 

osam puta više omege-3 od lososa

pet puta vise kalcija od mlijeka 

triput više željeza od špinata

petnaest puta više magnezija od brokule

šest puta više bjelančevina od graha

četiri puta više fosfora od neobranog mlijeka


Takodje pise kako je posuda napravljena od reciklirane plastike, te se moze ponovo reciklirati , i kako se moze iskoristiti kao spremnik za spajalice , igle i druge sitnice koje se motaju po kuci, kako se moze prati u masini za sudje i koristiti u mikrovalnoj, 
Moze se cuvati zacini u njoj, a odvazni mogu posudu iskoristiti kao saksiju za svjeze zacinsko bilje. 




Da su mi kosa i nokti bolji , mislim da jesu, ali da utjece na smanjenje apetita, to bas ne, bar ne kod mene.







Da li ste probali ili da li koristite Chia sjemenke?  I ako sam nesto izostavila, slobodno napisite u komentarima, =D  Hvala =)




2 comments: