Friday, May 18, 2012

Matura

Jutro je a ja sjedim za racunarom, pisem nesto za usmeni. Pripremam se polako, jer ima toga puno, treba to sve nauciti.Vise volim teoriju uciti, nego vjezbati zadatke, ne mogu gledat brojeve,muka mi je od matematike. Danas je matura gimnazije, pa cu vjerovatno ici , zajedno sa prijateljicom gledati tu maturu, ako se uspijemo dogovoriti. Ja sam bila grozna na mojoj maturi, ne volim ni gledati slike sa mature. Imala sam crnu haljinu, bila je glupa, moja frizura grozna, i tako dalje. Ali bilo mi je lijepo, lijepo sam se provela, i to je najbitnije. =D

I sinoc sam do kasno ucila, pa sam poslje gledala jedan od mojih omiljenih dokumentaraca "Medical Detectives", stvarno je strasno, jer se radi o ubistvima, ali vise je strasno zbog muzike. Da bar pise tekst ispod, da bar nije sinkronizovano, kao vecina njemačkih kanala, na tv-u, mogla bih ugasiti ton, i mirno gledati, bez straha. Kako cudno koliko muzika, mijenja stvar.



 




Na aerobiku je bilo divno. Sve vise mi se svidja. Kao da radimo 1h neku plesnu koreografiju. Pokusavam izdrzati cijelo vrijeme bez pauze, cak ni vodu ne pijem. I onda kad dodjem kuci mrtva-umorna.







Rekli su da ce danas biti lijepo vrijeme, neka bude. Ja cu svakako prespavat pola dana,jer sam cijelu noc bila budna. =D

No comments:

Post a Comment