Friday, May 11, 2012

It's Not Right But It's Okay

 "Prije nego što samom sebi utvrdiš dijagnozu depresije ili niskog samopouzdanjaprovjeri da nisi prosto okružen šupcima.". =D

Ova slika mi je preljepa (<3):

ali i ova,,ima nesto u ovoj slici, stvarno mi je lijepa:

a ona mi je isto lijepa djevojka, .(=D): i zbog ove slike, mi je zao sto nisam kupila slicne cipele kao njene, a gledala sam ih u trgovini,, =(,. OVE



Iste moje nausnice, koje sam kupila u Swe, samo sto ja svoje nosim drugacije, ali cu nosit i ovako. =) , ali lanci na mojima su duzi, tako da ce malo drugacije izgledat. =) Kako god, opet uho ce biti malo crveno, jer drugacije ne stoji taj prsten. =D

Danas smo imali veliko ciscenje u kuci, i jos nije gotovo, a ja sam danas hodala kao neka stara majka, imala sam upalu misica. =( . Ali volim tu bol ,hahah, jos da imam nekog da me masira, ali nemam , zato veceras knjiga u ruke, opet, jer treba ovaj fakultet zavrsiti, pa da mogu placati svog masazera. ahahha




Znaci od njega sigurno necu bolje svirat gitaru:

Look into your heart and you'll find love love love love... =D


I jedna predobra pjesma za kraj:


                                

5 comments:

  1. Dobra inspiracija i onaj mini kolaz tvojih outfitova :)

    ReplyDelete
  2. hahahaha, super quote. i mrak šal na zadnjoj slici. nađi dečka masera pa si riješila i bol i forever alone i faks odjednom ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala hvala haahahahah dobar savjet =D ,

      Delete