Wednesday, May 16, 2012

FBTV

Kad udjem na fb, samo vidim kako moji prijatelji koji su neki dan dosli sa ekskurzije iz Budve stavljaju slike, stavljaju pjesme, i komentarisu svoju ekskurziju iz snova. Vidi se da im je bilo lijepo. Ako uspijem ove godine upisat trecu godinu faksa, nadam se da cemo mi ici na drugo mjesto, npr,  u Tursku, ili opet opet u Spaniju, bilo bi mocno.

Ovo su slike sa moje davne ekskurzije, :



Neki dan sam gledala na tv neku emisiju, koja se zove "Taboo" na "National Geographic". Radilo se o nekoj zeni koja je u invalidskim kolicima, a ustvari nije invalid, ali zeli to biti, ima neki poremecaj. Uglavnom, sad citam na net-u o tome, i saznajem, da je i rodjena kao muskarac. Koliko bolesti ona ima???
Uglavnom, ovdje ima tekst o tome na engleski, i slike od nje..oops mislim njega. hehe

Vec vise od sedmicu dana ne peglam kosu, i samo stavim ovo ulje na kosu poslje kupanja. Imam lokne,fina je kosa, i zelim da se malo odmori od peglanja, i ako je pegla dobra, i kosa bude divna poslje peglanja, ne idem nigdje i ne trebam je bezveze peglat, a i malo promjene.A skoro 2 godine ima kako kosu ne susim fenom. Mislim da je susenje fenom stetno za kosu, bar za moju.

Prelijepa pjesma:



                                               






10 comments:

  1. i ja se rado sjećam svoje ekskurzije... i posjeta španjolskoj s radnim kolegicama ;-D
    imaš pravo, treba kosu odmorit od pegle, ja to radim što češće mogu... odmaram kosu... i ruke ;-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhahaha da da i ruke,,,mene sve zaboli dok ispeglam kosu, =) =D

      Delete
  2. je, slažem se: kosu treb aodmoriti od pegle. ja isto radim pauze.
    onda hodam po svijetu ko da sam ustala iz kreveta ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhahaha, e tako ja izgledam sad kao da sam ustala iz kreveta, =D

      Delete
  3. Kako si drugačija sa svijetlijom kosom! Nije loše, samo drugačije. I gdje si našla to ulje, mislim da sam čula da je dobro?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hhahah, ma sa svijetlijom kosom sam imala drugaciju frizuru, na stranu, i drugaciji oblik obrva, pa i to mijenja covjeka, a ulje sam nasla u H&M, bas je dobro,i predobar miris, uglavnom citala sam i na drugim blogovima, kako ga hvale, heheh =D, a prijateljica je kupila Moroccan Oil malo skuplje, ali ljudi kazu da je i ovo dobro i slicno, =) =D

      Delete
  4. divna haljina =) pratim te =))

    ReplyDelete