Wednesday, September 13, 2017

fall makeup + vsco















Mozda zbog filtera app VSCO nije realno bas stanje, ali svakako cu napisati koje sam proizvode koristila: 


lice: catrice hd liquid coverage foundation u nijansi 030 sand beige koja mi je presvijetla kao sto vidite

rumenilo Claudia  u nijansi 104-310 Rose Blush
bronzer iz neke H&M palete 

usne: golden rose tecni mat karmin u nijansi 15 preko essence olovke za usne 11 e a game changer 

koretktor: FIT me! od maybelline u nijansi 25

maskara i olovka bijela za oci su IsaDora

highlighter i sjenilo su technic koje sam koristila i za popunjavanje obrva 

eyeliner je catrice liquid liner 010 Dating Joe Black

dok su trepavice Depend model Elin 



Moj profil na VSCO je amain. Na njemu stavljam samo crno-bijele fotografije, pa mozete zaviriti.

Kako vam se svidja? 


Do iduceg posta 

XOXO

No comments:

Post a Comment