Monday, May 22, 2017

MANOMAMA









Ne nosim vise torbe. I onako ne nosim previse stvari sa sobom, ili nesto sto mora biti zatvoreno dugmicima ili rajsferslusom tako da je ceker prava stvar za mene. Ceker je MANOMAMA. Sas kad sam googla link za ovu torbu/ceker procitala sam bas zanimljivo nesto o njenoj proizvodnji tako da kliknite na naziv pa ko zna njemacki neka procita. 

Sljedece je CROSSBOW jeggings, da znam, izgledaju kao prave jeans hlace, ali gore je guma, jako kvalitetno napravljene. 

Majica je moj omiljeni H&M, i moj omiljeni trenutno trend sve sto ima ova rebarca ili ove prugice al na materijalu, ne znam ima li bolji naziv, uglavnom volim ovakve stvari.

I zadnje obuca, iz New Yorkera, imam slicne, ali ove su puno udobnije, i super izgledaju na slikama, i ako mi se uzivo ne cini da je ovaj bijeli dio (peta) ovako visok. 


To je to za ovaj put , do iduceg 

XOXO

No comments:

Post a Comment