Tuesday, May 23, 2017

GOLDEN ROSE TECI MAT RUZEVI NIJANSE 13, 15 I 16








Mozda nekad dopunim neke slike tj. swatcheve na usnama, a najmanje slika imam sa nijansom 16. Davno sam slikala ovo pa se ne sjecam iz kojeg razloga ima najmanje slika sa tom nijansom, ali svakako cu to nadopuniti kada nekad budem slikala tu nijansu na usnama. Nisam bas toliko odusevljena nijansama. Tamna mi je najbolja, ali kad rijetko sad koristim takve nijanse. Uglavnom volim ih mijesati jedne sa drugima, i super mi je sto je to moguce sa ovim ruzevima. Ono sto sam svakako otkrila da je bolje za moje usne je da prije stavljanja ruza stavim labelo i ako prije nisam imala potrebu da to radim, i na slikama ispod nisam stavljala labelo.


Ruzeve sam kupila u FIS-u i cijena im je 6,90-KM.


GOLDEN ROSE TECNI MAT RUZ/KARMIN U NIJANSI 13 


















GOLDEN ROSE TECNI MAT RUZ/KARMIN U NIJANSI 16







GOLDEN ROSE TECNI MAT RUZ/KARMIN U NIJANSI 15



  

 








Prvi put kad sam stavila nijanse 13 i 16 za koje sam mislila da ce biti savrsene ali 13 je nekako roza, a 16 je previse narandzasta, nazalost, to nije nesto sto se meni svidja. Bilo bi bolje da je neka boja kao 11 malo svjetlija i bez onog zlatnog simera.

A nijansa 15 je savrsena, izgleda prelijepo i uzivo i na slikama. 

Uglavnom sve u svemu, ovo su stvarno povoljni, a odlicni ruzevi, dugotrajni sto je najvaznije, i bas za nekog kao ja sto nema obicaj svako malo popravljat sminku, jer ja i kad idem negdje na vise sati nemam obicaj nositi, a jos manje popravljati sminku. 

Super stvar je sto se tekuci ruzevi mogu koristiti i kao eyelineri =D probala sam vec i izgleda bas lijepo i neobicno.

Nadam se da ce nove nijanse koje dolaze ili su vec dosle biti puno bolje.

A evo slika svih nijansi koje imam redom 03, 06, 10, 11, 13, 16, 15



Koja se vama nijansa od ove 3 nove najvise dopada? 

Do iduceg posta 

XOXO

No comments:

Post a Comment