Friday, March 24, 2017

MAYBELLINE COLOR TATTOO GEL-CREAM EYESHADOW 40-PERMANENT TAUPE








Dugo sam gledala/citala o ovim Maybelline Color tattoo gel-cream sjenilima, i iskreno ni jedna od boja mi se nije svidjela, a i cijena od 10,50-KM me odbijala, a i ne privlace me kremasti proizvodi.

Ova nijansa me je najvise privukla iz razloga sto bi je koristila za obrve, ali kad god sam je probala u trgovini djelovala mi je svijetlo za moje obrve. Ali kako je trenutno u DM na snizenju i cijena je 5,45-KM, odlucila sam kupiti ovu nijansu. 

Danas sam je prvi put koristila, i mogu reci da je prvi utisak sjajan.

Boja ovog sjenila je nesto izmedju smedje i sive, i meni je cudno kako se uklopila sam mojim tamnim obrvama, ali jeste, sto i mozete vidjeti na slikama ispod. 

Nadam se samo da se nece brzo osusiti, a ako neko ima ova sjenila neka mi napise u komentaru.

I jos jedna pozitivna stvar je sto ovo kada se stavi ne mrda, tj. kao i sto naziv kaze tattoo, sto je odlicno, bas zbog toga sto ovu sjenu stavljam na obrve.








Kako vam se svidja post? 

Do iduceg 

XOXO

2 comments:

  1. Nisam znala da su snizena u dm-u :D Nadam se da cu ih uspjeti uloviti na tom snizenju :D
    A napravi step by step tutorijal za obrve, divne su!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeste jeste jos je i u CM i u DM na snizenju, a sto se tice tutorijala, mislim da nisam bas prava osoba za to, jer ja imam obrve cijelom duzinom i mogu i reci da su guste, pa samo cetkicom predjem peko vec postojecih eto da nekako izgleda definisano, tako da ne radim nista specijalno, ali hvala puno na komentaru =D

      Delete