Thursday, August 18, 2016

boohoo

U oba outfita ima po jedna stvar iz online trgovine boohoo .
U prvom ovaj jumpsuit , a u drugom ove Rihanna puma creepers look-alike.

Prvi outfit , pravo sarenilo, nisam mislila da ce mi se svijdeti , ali je predivno i ugodno za ove tople dane.




Drugi outfit je nesto sto sam nosila cijelo ljeto. Majica je BikBok , a sorc Levis. Za cipele sam vec rekla gdje ih mozete nabaviti. Ah i naocale su sa aliexpress stranice. =D 








Linkovi svih stvari su u postu =D .

4 comments:

  1. ooooo, punp lajkam ovaj jumpsuit i odlično ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala punoo =D i meni se svidja , jer nije simetrican, mislim na ove sare po njemu , hahah =D
      <3

      Delete
  2. Nisam fan jumpsuita (na sebi) ali tebi odlično stoji! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa mene tetka pitala , da li zelim , reko daj, volim jumpsuit ali mi ne stoje, imam jos jedan, nikad ga nisam obukla, a svidi mi se ovo sarenilo ali ne za vanka, reko , dobar je za "oko kuce", prvo mi je djelovao mali, ali kad sam vidjela da se bretelice mogu podesavati , onda je sve bilo drugacije, a sad mi se toliko svidja, i nosim ga i vanka =D haha <3
      hvala na komentaru <3

      Delete