Saturday, August 13, 2016

Baolishi tecni mat karmin u Izboru trgovine

Baolishi kozmetika se prodaje u Izbor trgovine , i tu sam kupila ovaj tecni mat karmin, bila su samo dva ovaj i neki rozi, ostalo sve rasprodano. U izboru mozete naci i mat karmine, super nijansi, medjutim i to je sve rasprodano, ja nemam pojma , tj, nisam znala da imaju ove proizvode, dok mi nije jedna djevojka na snapchatu napisala tako kako je kupila super mat karmine, obicne i ove tecne, i kako ih je platila samo 2,90-KM. Da toliko je cijena ovog ruza. 
Sastav nazalost nema, i nisam ga nikad koristila dugo, npr, 5-6 sati koliko provedem u gradu, nego samo ovako za slikanje, i kod kuce, tako da vam ne mogu reci nista o trajnosti ovog ruza, ali ona kaze kako su bas dugotrajni. Ne mogu se skinuti obicnom micelarnom, a i sa uljnom ide 

 Meni se nijansa svidjela i zbog toga sam najvise uzela, da ne moram stavljati olovku za obrve na usne, haha.Baolishi kozmetiku mozete nabaviti i na internetu, koliko znam ima i na aliexpress . A svakako posjetite Izbor trgovine vjerujem da ima u svakome gradu, i vjerujem da je i kod vas sve rasprodano, jer vjerovatno svi vec znaju za ove mat stvari za usne. 

Aplikator spuzvasti i mali, tako da je lako nanijeti proizvod na usne, i isto moguce je nanijeti ruz u vise slojeva, a ko voli, moze i prvo olovku za usne , pa onda ruz,
Na slikama sam stavljala samo ruz bez olovke, i neke slike su sa , a neke bez blica.


Nijansa koju sam ja uzela je 9. Bar ja mislim da je to broj nijanse, koji stoji na donjem dijelu , zlatni broj.


A evo kako izgleda na mojim usnama:




4 comments:

  1. Izgleda predivno, a pakiranje izgleda IDENTIČNO kao i od LA Girl mat tekućih tako da pretpostavljam da je ovo neka vrsta kopije pa zbog toga nigdje ne piše sastav i zbog toga je takva cijena.

    CANDY MAKEUP GIRL

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah jest bas, al koliko je ovo sigurno stavljati na usne, nemam pojma, ja inace nisam osjetljiva, ali ovo ce mi izgleda sluziti samo za slikanje.
      =D
      hvala na komentaru
      <3

      Delete