Friday, September 6, 2013

Sta se radilo ovih dana...

Ako se pitate sto me nema, eh pa razlog je: ISPITI ! =D Novi stan, uredjivanje, prilagodjavanje, i ucenje do kasnih sati . =D Ma divno mi je. =D Htjela sam napisati post o laku za nokte i kokosovom ulju, medjutim moj fotoaparat je ostao kod kuce, ali bit ce post, uskoro =D . 


Najbolja hrana u gradu, sa najboljom prijateljicom =D <3. 

Miffy se ponasa cudno u jutarnjim satima :O

NEMAM CURU! pfff a sta sam mu ja???? 

Ruzan je ovo bio sladoled! 

Musalla 2013

Lijepa moja =D

Nove cvike =D kako mi stoje?' Iskreno??








New in

12 comments:

  1. Jedva cekam da polozis ispite pa da se druzimo :))

    ReplyDelete
  2. Već sam se zabrinula gdje si :D
    Outfit sa dugom suknjom je malo reći predobar!

    ReplyDelete
  3. Super su nove cvike i dobro ti stoje! :) Srecno sa ispitima, znam kako ti je.. :D

    ReplyDelete
  4. baš mi dobro izgledaš! sviđa mi se plava bluza i dobre su ti naočale:)

    ReplyDelete
  5. Nove cvike su super i super ti stoje :D

    ReplyDelete
  6. Cvjetna majica mi se baš sviđa.Sretno s ispitima <3
    magyscreation.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Mene interesuje u kojem si ovo fast food-u bila? Ovo moram probati...

    Meni se svidja kako ti naocale stoje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ''Emir'' Grill u Sanskom Mostu =D
      i hvala =D

      Delete
  8. Lepe obrve, lepe slike i prelepa ti :)

    ReplyDelete
  9. Uuuu ova duga suknja ti je zakon :)

    ReplyDelete
  10. Jesu ovo cvike iz CM-a slucajnoo? :D Posto sam ja jedne takve vidila i smagam ih odavno,ali nikad kupit..
    Super ti stoje,i ta crvena suknja je predobra :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah jesu , oko 3,90- KM a za tu cijenu su odlicne, =D
      bas ti hvala <3

      Delete