Monday, September 23, 2013

Krompir salata / subota / caj

Okej , jedno studentsko jelo, za oko 5,-KM (KRASTAVAC Bejbi ahha  1,5-KM, jaja po 0,20KM , luk , krompir, i majoneza 0,90-KM uglavnom tako se nekako krecu cijene, hah  okej ovo nije bas bilo potrebno =) ) , za jednu osobu, ili dvije koje ne mogu puno jesti, plus nema ribe,a koja je odlicna uz krompir salatu.







nom nom

Okej koga ne zanima moj recept, evo kako sam izgledala u subotu , aha : 



Ah i koga ne zanima ni ovo, evo nesto za zdravlje. Zadnjih mjesec dana, mozda i dva, pijem zeleni caj, sa medom i limunom, svako jutro , prvo sam pila onaj od Cedevite na kojem cak i pise da je za mrsavljene, a sad od TEEKANNE Green Tea , nije bas toliko ukusan, ali ono sto je vazno je da je puuuuuuuuuuno zdrav. =D 




8 comments:

  1. nemoj mi stvarati apetit tamo u večer kada nije potrebno XD haha, ali dobar recept, onako brzinski, nisam probala do sad spoj kuhanog krumpira i kuhana jaja sa krastavcima, ali razmišljam kak bi to bio dobar oku :D aaaa lijepo si izgledala tamo gdje si se slikala :))) ma jel si ti to smršavila? odlična kombinacija rokerskog i damskog (ono štikle ne:) daj e, tak ti se ja slikala u javnom wc-u jednom onako da vidim kak mi stoji nova zurka jer sam tik nakon frizeraja išla u grad...akward je bio kad sam se slikala tako odozgo a uleti žena i bledo gleda XD sramota..

    ReplyDelete
    Replies
    1. stvarno nisi probaala, a joj, pa moras odmah haha =D jesam smrsavila i to puno, sve je caj kriv ahha =D a znam kad nemam kod kuce veliko ogledalo i dobro svjetlo, hahah =D ma meni ne smeta narod, ali srecom nije bilo nikog, ahhah =D

      Delete
  2. Lijepo si izgledala u sub,steta sto nema jos slika :(

    http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Huhuu... Iako moj stomak ne podnosi tu kombinaciju hrane, sviđa mi se :)
    A čajko, nema dalje! :*

    ReplyDelete
  4. Obožavam krompir salatu, s tim što ja stavljam krompir, maslinovo ulje, crni luk i jaja... I to je sve :) Mmm, sad mi se jede, i mislim da ću već sutra da je napravim.

    I ja obožavam zeleni čaj. U početku mi je bio grozan, ali sada sam jako zavolela njegovu gorčinu. Dosta ubrzava metabolizam, i kao što si rekla, jako je zdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. a sta je sa krastavcima ?? :O , i meni je bio grozan caj sad sam ovisnik, =D haha

      Delete
  5. Sviđa mi se način na koji ti praviš zelenu salatu, jer kod mene inače bude klasika, krompri luk, začini, sirće, ali ovo izgleda baš yummy!
    Ja sam fan zelenog čaja već godinama, sad bih mogla popiti šolju :)))

    ReplyDelete
  6. Ja bas volim krompir salatu, ali ja je pravim samo od krompira, luka i dodam malo ulja i malko sirceta.. Jos nisam probala ovakvu kombinaciju, ali bih mogla.. :D

    ReplyDelete