Saturday, February 4, 2012

ehh

Sinoc sam bila na sastanku u jednom restoranu u vezi onog kursa. Ja i moja dva prijatelja smo prvi dosli , pa sme cekali na ostale. Odmah nakon nas, je usao u restoran jedan covjek , i pozdravlja nas, moja dva prijatelja su ga naravno znali, ja nisam. Idemo mi sad prema onim spojenim stolovima, jer ce nas biti jos. I ja govorim glasno, ja cu sjesti tu na glavno mjesto. tj ta stolica u vrhu, gdje bi trebao direktor sjediti, jer on ce i najvise pricati. Kada je onaj covjek koji je dosao poslje nas, otisao u wc, moj prijatelj mi je rekao da je on DIREKTOR. Ahhh joj, sramote, cijelo vrijeme poslje , na sastanku, sam bila mirna, crvena u faci, i bilo me je bas sramota. Al de sta cu, =(. Nije mi prvi put.

 je kahva Amina. =)

Vrijeme je strasno, snijeg samo pada.



No comments:

Post a Comment