Sunday, February 5, 2012

Activia :)


Imala sam puno problema sa zeludcem ovih dana, i moj stomak, fuj, kao da imam loptu u stomaku, i kiselinu imam cesto.ali mi je prijateljicca rekla da kupim one B-aktiv, ili Actimel, ili AB kultura, da bi mi bilo bolje. Ja sam kupila Activia, neki vocni, jer ne mogu piti samo onako cist jogurt. Malo mi je bolje, ali pijem i cajeve, i tako to.
Activia hilft mit seiner besonderen Kultur ActiRegularis das Darmwohlbefinden zu verbessern und eine träge Verdauung  zu regulieren sowie ein aufgeblähtes Gefühl zu reduzieren.Die Bifidus-Kultur ActiRegularis wurde speziell vom Danone-Forschungszentrum ausgewählt und patentiert. ActiRegularis von ACTIVIA überlebt die Magensäure in großer

Danas smo ja i Dzenita bile na kahvi, i poslje kod frizera. Ona se osisala skroz kratko i lijepo je bas.
Ali nisam uslikala, zaboravila , =(.








No comments:

Post a Comment