Friday, December 30, 2011

Paaasteeeeeeta

Danas sam dosla u Bihac. Bila sam sa Ernom na kahvi, pa poslje na sok, Avlija , Bondeno. =) Hodale smo i po gradu ona je trebala kupovati stvari za Novu Godinu. Kupila je neku lakiranu torbicu, u Izbor Trgovine. Na torbi je bio neki gadni sjajni bros, pa hvala Bogu uspjele smo ga skinutu, i sad je ta torba unikatna.hahaha. A navecer smo ja i Dzenita bile same u stanu, pa smo jeli , pili kahvu, lakirale nokte, aaj prelijepo sam joj nalakirala nokte. A vecerale ssmo kifle i pastete, jer sam od kuce ponjela nekoliko pasteta, ipak dobili smo od strine 22 Argete pastete. Dzenita je donjela kifle, Coca Colu (moje omiljeno pice), chips, i cokoladeeee.
 To su Dzenitini novogodisnji nokti, duga je to bila procedura.

U slobodno vrijeme ukrasavam dosadne upaljace, a ovo je novogodisnji upaljac. =) DIY
Posto je cijena ovog gore bila vise od 30,-KM, onda od DM-a dobijes ovo:
 JA CUVAM OKOLINU =D
Nisam imala novca za skupi parfem, ali i ovo je odlicno . =) Samo neka mirise. =)
Spagete. To sam danas pravila za rucak, i to jee sve sto ide u moj recept. Plus vegeta i margaranin. =) Parmezan, meso, zacini , paradajz sos i naravno spagete. Bude gotovo za 15 minuta.

I za kraj Aki. Taj covjek , kad god ga vidis kaze: "De reci A", "De reci B".. i tako dalje. Uglavnom svi ga Biscani vole. =)




No comments:

Post a Comment