Saturday, December 17, 2011

Long Night

Sinoc sam nocila kod Erne, i bili smo u gradu.. u pocetku je bilo dosadno,... al poslje sve bolje i bolje... uglavnom bilo je smijesno. Nismo spavali cijelu noc, samo smo pricali, tako da sam danas mrtva umorna. Oko 7h ujutro padao je snijeg. =) al poslje je ugrijalo sunce, i otopio se. =)
Dobila sam poklon od Erne, kupila mi je maramice za samotamnjenje...aww bas to sto volim, ipak vise volim maramice za samotamnjenje, od losiona za samotamnjenje. =)





Aww a ovo su slike, od duhana i kube, =)

i od cokolade od rize,

A moji nokti trenutno izgledaju ovako :
hahah okej je, =D

A ovo smo skoro jeli, komsinica je donjela krompir, i svjez sir, bilo je tako ukusno. =)

I jedna lijepa slika za kraj, ovo je sestra od moje majke Zibe, zvala se Paša... bas interesantno ime.

2 comments: