Sunday, December 3, 2017

Germany: Munich 2 and Haul


Opet sam bila u Njemackoj, ovaj put na vise dana. Tako da ima vise slika =). Mozda i ne, bar sto se tice stvari koje sam kupila, njih ima vise.

Prvo sta se lijepo jelo:

Sushi box


Najukusniji kebab/doner



Burger King vise puta i omiljeni chili cheese nuggets



i najdraza jela iz Nordsee riba riba i samo riba:


I neki pomfir iz jednog fast fooda koji pravi samo pomfrit debeli, tanki, rebrasti, sa 20 nekih soseva, koje mozete sami stavljati, ali nije mi se svidjelo, i bilo je preslano.

I za kraj razocarenje Macarons, koji nisu nista posebno, a bas su skupi.




Prosli put sam jela, ovaj put samo slikala Dunkin' Donuts koji su nako, meh, nisam ljubitelj krofni, ali zato jesu fotogenicne:





I pilo se, ovi Innocent sokovi, koji nisu samo zdravi nego i ukusni, za cudo hehe:





Bila sam u DM, tu sam cesto isla i razgledala stvari a i kupila po nesto.

Batiste suhi samponi koji jos nisu dostupni kod nas.


Nova Real Tecniques Brush Crush kolekcija. Nije mi nesto iskreno.

Zatim ova LE Real Tecniques kolekcija, sa ovim mini cetkicama, koje su slatke, ali mi nisu potrebne iskreno.


Najbolji korektori ikad. Isto nema kod nas, hehe.



A ja sam kupila:



Naravno najbolji korektor ikad, Maybelline Anti Age Effect cija je cijena 8,95€.






Ebelin MUA makeup blender 2,95€.




Blistex za usne 0,95€.



Das gesunde Plus Omega3 kapsule 60 komada 3,25€.





Isla Cassis pastile 30 kom. 3,45€.





Bebe krema za lice intenzivna njega za suhu kozu 3,85€.






Real Techniques Expert Face Brush 9,95€.



 

I tester novog parfema Jean Paul Gaultier koji sam dobila uz kupovinu nekih stvari u Douglasu.






Setnjice po danu: 







I setnjice navecer: 











Zatim hodanje po trgovinama hrana gdje sam vidjela zanimljivih stvari.




I neke slatkise koje sam kupila (vidi li se koliko volim Daim): 







I na kraju highlight putovanja, posjeta Candy Shopu, gdje se prodaju samo americki slatkisi i jos par nekih drugih kao npr. svedski, i ovo sam ja kupila, racun sam nazalost izgubila pa vam ne mogu napisati cijene proizvoda. =/ 




I to je to.

Nadam se da vam se svidja post. 

Do iduceg 

XOXO

5 comments:

  1. cetkicu za puder sam planirala da kupim ovih dana. Javi utiske kakva je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, hvala na komentaru, njihove cetke su san snova, i ako sam samo 2 puta koristila RT expert face brush, koja je jedna od njihovih boljih cetkica, vjerovatno ces se i ti oduseviti =)

      <3

      Delete
  2. Replies
    1. Vjerovatno si mislila na Americke slatkise koji su razocarenje, ali dobro ove bean boozled su za zabavu, ali ja sam svaki put dobila losi slatkis kad sam igrala sa nekim ovu igricu haha sto se tice Hostess, onako tu i tamo lijepo punjenje toga sam najvise pojela =/ a ovo ostalo npr Daim i Marabou to sam prije jela i znam da je predobro , a ostalo kao Lindt Hello htjela sam probati ovo odavno ali dobro da sam uzela malu cokoladicu cisto da probam i da kazem nista posebno ima ukusnijih cokoladica.

      Hvala puno na komentaru <3

      Delete
    2. Ah da Pop Rock sam voljela kao mala sad mi je bezveze, mislila sam da ce mi se svidjeti, ali nije, Resses je bezveze, mislim nije toliko, ali nije nesto sto bi opet kupila, Nerds je zanimljivo ali nije ukusno, i tesko za jesti, ali dobro da je ukusno, ne bi bio problem stavila bi odmah citavu kutiju u usta, a ovako meh.

      Delete