Sunday, October 29, 2017

NYX HAUL

Omiljeni haul ove godine, pored onog iz njemacke, haha. Jest da ovdje imaju samo dva proizvoda, ali iskreno malo su skuplji tako da mi je drago da sam kupila ova dva, jedan koji vec odavno zelim, a drugi koji sam skoro negdje vidjela, i onda se uzivo zaljubila i kupila. 


 NYX PERFECT FILTER SHADOW PALETTE 02 RUSTIC ANTIQUE


Prvo cu vam pokazati ovu predivnu paletu. Paleta je nova i naziv joj je NYX PERFECT FILTER SHADOW PALETTE, a ja sam uzela  02 RUSTIC ANTIQUE. Dostupno je ukupno 5 paleta, a ova mi je bila najljepsa. Cijena ovih paleta je 39,-KM.

U paleti dolazi 10 nijansi sjena, od kojih su 4 mat, a ostale 6 su sa shimerom, neke vise neke manje. I sjene su nekako blago kremaste, odlicno pigmentirane i ne truse se. 

Ono sto vam moram reci je da je ovo moja druga skuplja paleta, i da je mozda zbog toga moje odusevljenje sa istom malo vece. Ali ono kontam sve bi svoje palete dala nekome i imala samo ovu, hahah. 





*slika sa blicem








*slika sa blicem




 NYX EYEBROW GEL 03 BRUNETTE

Sljedeci je proizvod nesto sto duuuugo zelim, a to je NYX EYEBROW GEL. Cijena ovog proizvoda je 17,-KM. Dolazi u 5 nijansi, a ja sam uzela nijansu 03 BRUNETTE. Prije nego sto sam uzela sam pogledala puno recenzija, i zakljucila da je ovo nijansa koja bi mi najbolje odgovarala, jer proizvod kad se osusi potamni, i onda i ako vam ne izgleda na prvi pogled da ce vam odg, vjerujte da hoce.

              

*zao mi je zbog ovih ogrebotina na rukama, znam da izgleda uzasno, ali ko ima macke razumijet ce


A evo i par look-ova, samo da se zna da su oba nastala brzo, i to nakon kupovine, tj. prvi put koristenje ovako dobrih sjenki, i ovog gela koji nisam nikad koristila, i nisam dobro dozirala, i jos uvijek vjezbam koristenje.  Uglavnom najbolje bi bilo da izgleda kao na slikama na ambalazi, tj. da se popune samo krajevi, i da ovamo bude normalno, i ne popunjeno, ali zeznula sam se. Ali sto vise budem koristila proizvod vidjet cu kako mi najbolje odgovara.


*ovdje samo imam nyx eyebrow gel





Nadam se da vam se svidja post.

Do iduceg 

XOXO

No comments:

Post a Comment