Wednesday, November 2, 2016

Alverde ulje za lice divlja ruža / za suhu kozu - Alverde Gesichts-öl Bio-Wildrose / trockene haut





Alverde ulje divlje ruže 15 ml cijena 6,60-KM.

Za intenzivnu njegu suhe kože. Dermatološki ispitano. Ne sadrži sintetičke mirise, boje niti konzervanse.
 Primjena: nekoliko kapi nanjeti na očišćenu, još lagano vlažnu kožu lica, vrata i dekoltea, te nježno umasirati dok se ne upije. Potom nanijeti uobičajenu dnevnu ili noćnu kremu. Kod posebno suhe kože preporučuje se svakodnevna primjena.



Ja ovo ulje koristim ujutro i navečer, skoro svakog dana, ali ne po dva puta, jer nekad zaboravim, ali toliko mi se svidja, da ga sve vise i cesce koristim. Svidja mi se kako mi se koza popravila, jer ja bas imam suhu  kozu. Cak mi se i svidja kako mi sad sjeda korektor, jer prije mi je korektor samo dodatno isusivao kozu ispod ociju. Probala sam i sa puderom, onim Catrice HD liquid coverage, ali nije mi sjelo, jer sam mozda pretjerala, a i ucinilo mi se da je puder oksidirao, pa cu jos jednom probati sa drugim puderom. 

Kupila sam jos jedan proizvod za njegu okoloocnog podrucja, ali je pao u zaborav kako sam kupila ovo ulje, a i cini mi se da mi ovo vise odgovara. Mana ovog proizvoda je miris, ima grozan miris, bas mi se ne svidja, li brzo ispari, tako da sam vec navikla. Meni je dovoljno da mi odgovara.






Jeste li probali ovo ulje? 

Do iduceg posta 

XOXO

No comments:

Post a Comment