Saturday, May 9, 2015

Essence olovka za usne 15 honey berry / Essence lipliner 15 honey berry


Essence olovka za usne u nijansi 15 honey berry mi je trenutno omiljena. Tako to bude, uvijek kad kupim novu nijansu ona mi bude omiljena a ostale padnu u zaborav. Ne znam ni zasto sam odgadjala kupovinu ove olovke. Sad mi samo fali jos nijansa 08 red blush  i  13 transparent  (bijela olovka) , i onda sam ih sve sakupila. Cijena ove olovke je 2,15-KM. I to je sve sto imam reci o njoj, jednostavno savrsena mozete vidjeti na slikama kako izgleda na mojim usnama, i kako izgleda na usnama moje prijateljice.





Na slikama sam osim pudera i korektora nanijela i rumenilo , highlighter i bronzer  sa novom Ebeline spuzvom koju sam kupila i o kojoj sam pisala u proslom postu.

A sa na njoj:



Kako vam se svidja ova olovka? 

4 comments:

  1. Uu odlična olovka, moraću da je probam. Super post!

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Meni falo samo transparentna olovka, mada me ona i ne privlači previše :D Ovu jako volim, i čini mi se da je pored Satin Mauve najkorištenija :)

    ReplyDelete
  3. prosle nedelje sam kupila crvenu a dvoumila sam se izmedju nje i ove. Ja sam iskreno odusevljena ovim Essence olovkama, kremeste su i uopste ne isusuje usne, samo treba biti precizan pri nanošenju. Verujem da ću uzeti i ovu tvoju boju, koja ti inace savrseno stoji! :)

    http://sparklyget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Predobra je olovkica, volim je baš :-D

    ReplyDelete