Friday, November 1, 2013

NEW IN

 


Kupila sam jos 2 Essence Long Lasting ruza, tako su mi lijepi, i imam ih uvijek na usnama =D ovaj put sam uzela nijanse  04 ON THE CATWALK! i 05 DARE TO BE NUDE =D . Cijena: 5,15-KM









Eveline excluzive hair oil 8in1 elixir of gold .Procitala sam kod Dz, da je kupila ovo ulje, za koje nisam znala ni da postoji, i tako odlucim da i ja sebi kupim. Jer ako mi je Eveline lak za nokte 8u1 ovoliko pomogao, i ulje ce sigurno , bar se nadam. Odmah mogu da kazem da miris nije lijep , nije  kao Baleino ulje, koje ima predivan miris , ali ako pomogne, nije mi nikako bitan miris.  Ako je neko vec koristio ili koristi moze mi u komentarima napisati kakvo je. 
Cijena mu je: 12,40-KM


 Ovu maskaru sam vam vec pokazala u jednom new in postu, sad sam kupila jos jednu Eveline maskaru jer, sa ovom prvom sam prezadovoljna, =D zato je i nestalo brzo, a cijena joj je bila oko 3 KM, ova druga je : 6,70-KM.



18 comments:

  1. Ruzevi za usne su mi jako lijepi, bas su nekako u tvom điru :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. joj samo da je ovaj najtamniji jos tamniji, bilo bi savrseno =D super su mi, sva 3 sto imam, mozda uzmem jos crveni obicni, ma mislim da cu uzeti sve , haha =D

      Delete
  2. Gdje kupujes eveline proizvode,ja tražila onaj lak 8u1 i nisam uspjela naći u DMu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. u Didaco, a ima i u Tuš-u =D nema ni u dm-u ni u cm-u nazalost <3

      Delete
  3. Joj kako me navlačite na ovo ulje :D Čekam recezniju, pa da ga kupim nakon što potrošim Baleino :D
    Vidim da nisi ostala imuna na Essencove ruževe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha baleino traje do 2015 a ovo do 2016 , a ja nisam mogla docekat recenziju, kontam ako mi je lak pomogao i ovo ce 100% =D
      hahaha <3

      Delete
  4. Četkica ove druge maskare mi izgleda kao da bi mi odgovarala, potražit ću je :)

    ReplyDelete
  5. O ne, još jedno ulje, ne želim više da čitam o njemu :) On the catwalk je divan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sam zaljubljena u taj ruz, a ovaj drugi , mislim da ljepse pristaje djevojkama sa plavom kosom =/ ali tako mi je lijep, ali nekako ne stoji mi tako dobro kao ON THE CATWALK, =D , a joj , vjerujem i meni je glupo sto sam kupila ulje ovo a nisam potrosila Baleino, ali kad me je Eveline tako odusevio (mislim na lak za nokte) moglo bi i ovo =D nadam se stvarno =D .Za sad vec mogu reci da mu je miris uzasan =/ .

      Delete
  6. Jedva čekam recenziju za ulje. Ja ga nisam videla kod nas. Ali moram ga kupiti čim ga vidim da se pojavio i ovde

    ReplyDelete
    Replies
    1. malo ce potrajat, hocu da ga bas puno koristim, pa da mogu reci da li se isplati, jer skupo je, i nema lijep miris, jos ako ne pomaze onda je stvarno bacanje novca, a onaj Balein je puno dobar i miris, i bude lijepa kosa, vrhovi, tako da vidjet cemmo. =D

      Delete
  7. Karmini su prelepi! Ja najvise uzivam u kupovini kozmetike i sminke! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ja stvarno, u posljednje vrijeme samo kozmetika =D cudno skroz , ali volim svoju malu kolekciju karmina hah =D
      <3

      Delete
  8. prvo sam sinjala nokte, i skorz sam ljubomorna *.*
    ovo ulje do sad nisam primjetila, nadam se da će ispunit sva tvoja očekivanja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aww takav kompliment od tebe pa hvala ti puno sam sretna =D nikad nisam imala ovakve nokte, i samo ih gledam, jer odkad znam za sebe , bili su lomljivi, krhki, listali se, i sad odjednom ovako cvrsti i fini, =D tako se isto nadam da ce mi i ulje pomoci =D
      <<3

      Delete
  9. Premnogu mi se dopagja bojata na On the catwalk, mislam deka ke si ja kupam na moeto sledno odenje do DM :D Odlicen post!

    http://shybutsecretlyfab.blogspot.com/

    ReplyDelete