Sunday, October 20, 2013

New in



Zen Chai, zeleni caj sa aromama manga i limuna,nisam neki ljubitelj manga, tako da ovo je prvi i zadnji put da sam kupila ovaj caj, opet cu se vratiti na obicni zeleni caj =D.



Essence eyeshadow brush


essence nail art GLOW in the night top coat,  da li svijetli u mraku? DA , ali je tako ruzan na noktima, kao neko ljepilo, ne znam da li cu ga opet stavljati =D



Cula sam puno dobrih stvari o ovom samponu, ja sam ga tek jednom koristila, pa ne mogu reci jos uvijek, da li mi pomaze =D

6 comments:

  1. meni je taj šampon super, ljubav na prvo pranje :)

    ReplyDelete
  2. Sampon bas lepo mirisde, s obzirom da ima beli luk:) Koristim ga:)

    ReplyDelete
  3. bas cu da probam ovaj sampon,mada me ovaj luk buni :) aaaaaa volim ove nudle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha ma bijeli luk se ne osjeti, ima fin miris, mislim normalan, =D a sad koliko pomaze protiv ispadanja kose, to cemo jos vidjeti, citala sam samo pozitivne recenzije o ovom samponu =D

      Delete
  4. Super noviteti. I apelujem da nam daš još neke recepte :)

    ReplyDelete