Thursday, June 27, 2013

Hej






Ispiti su skoro prosli, jos malo i vracam se kuci, zauvijek, =D hahaha, bit ce to lijepo, ljetu se ne radujem, jer imam puno posla, ali zato se radujem, pauzi od 7 dana, koju cu provesti na moru sa mojom rodicom. =D
Arizona drink, opet nekko pice, nije bas gadno, ali kupiti ga opet hmm sigurno necu. =) I ako vise ne idem na aerobik, moje kile se smanjuju, trenutno imam 55 kg, hoce li neko?? hahah

Ah o evo jedna slika, kad sam bila mala djevojcica, prvi razred: (mama je bila zaduzena za moju kosu)

7 comments:

  1. Želim i ja taj šorc ! Aaaah !

    ReplyDelete
  2. ej minci mackoo gledaj ti te linije predobra si :* <3

    ReplyDelete
  3. minchi ljepotoo premocna si :* <3 shorc vrh :D

    ReplyDelete
  4. Odlične su ti slike,a na ovoj zadnjoj si preslatka!
    Neka posebna dijeta ili nešto drugo?Kako uspjevaš smršati,meni nikako ne ide?!


    magyscreation.blogspot.com
    <3

    ReplyDelete
  5. Super mi je prva slika! :D
    You're lookin good :))

    Zadnja je stvarno komicna,ali bila si slatka :D

    ReplyDelete
  6. blue jeans blue hair, sve u svemu prelijepa <3
    pomfriit *.*

    ReplyDelete
  7. super fotke :D
    mama je znala što će s kosom ;)

    ReplyDelete