Tuesday, August 21, 2012

Mo"star"

Trebam odmor od ucenja, i knjiga, i kuce!

Sutra idem u Mostar, kod Muamere. Zadnji put kad sam bila izgledalo je ovako (mislim obicne slike mosta, i jedno zanimljivo drvo, nezz gdje se tacno nalazilo ,jer smo isli i u Srajevo,i u Konjic, spavali u neke bungalove, isli na jezero.. prava turneja po BiH):

Nadam se da ce ovaj put biti vise slika, i mene na slikama, i da ce biti zanimljivije, =D ! =D


Sinoc na jelovniku, suha supa! Ko zeli recept za ovo ukusno jelo, nek javi u komentar, jednostavno a ukusno.




Idem se pakovati! =D

11 comments:

  1. U nas se to kaže špagete. Ta suha supa mislim... :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej dajdza, to su oni rezanci za supu, zato suha supa, i ide kocka za supu, zato isto suha supa, ma daj dajdza, pa znam ja sta su spagete, to je moj specialitet! hahah =D

      Delete
  2. Divne su slike, svidja mi se i tvoj outfit. Imas divnu kosu :)


    http://fallforfall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Lijep topić i divna kosa - nikad je se ne mogu nagledati!
    A fotke su divne, posebno ove s mostićem.. nadam se da ću i sama nekad otići tamo..

    ReplyDelete
  4. podoba mi się Twój blog, dlatego proponuję wzajemne obserwowanie :) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Great foto! You are beautiful! <3
    I follow your blog and invite follow to my blog http://leblogdesaly.blogspot.com/
    kisses :)

    ReplyDelete
  6. !!!That bridge!!! One day I WILL come and visit!!! and jump off over there!!!!!!! love your outfit..cute as always:)

    Cheers

    EDGYMIX-Travel for Fashion”

    ReplyDelete
  7. this is incred, love the photos
    the shoes are my fave
    Great post, thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    ReplyDelete