Saturday, March 24, 2012

I Don't Miss You



Puno se toga promjenilo u mom zivotu. Happy sam. I ako imam sad vise kila, i ako sam na obnovi vec drugi put , i ako sam izgubila neke prijatelje, i ako sam ucinila neke stvari koje nisam trebala. To je sve za ljude, i to je sve zivot. Bitno je da se ne kajem. Nemam vise onog gadnog osjecaja krivice zbog svega sto se desi. , Mozda ce opet doci, ali nije dobrodosla. =) A i desilo se puno lijepih stvari. =) taako da tu ima neka ravnoteza, nije ni okej ako ti sve ide dobro, onda to ne bi cijenila toliko. =)

3 comments:

  1. više kila? ne znam misliš li to kao "višak" kila, jer definitivno izgledaš super... koji višak, šta ti je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa ovo su slike jos prije dvije godine, to sam zaboravila napisat, nazalost, sad sam malo buca, al de stas, ako se osjecam dobroo =) hehe =)

      Delete
    2. a i tu sam imala veliki stomak, sad je jos veci, hehe =)

      Delete